Home / Fantastik

Fantastik

Çin Seddi (Great Wall 2016) eleştiri

çin seddi yorum

Çin Seddi Aslında Kertenkeleler İçin İnşa Edilmiş Gerçekte Türklerle hiçbir alakası yok bu duvarın hatta duvarın önüne kadar gelen Türk birliklerini öldürmeye bile tenezzül etmiyolar. Kim ki Türkler bir avuç cahil, beyinsiz, barbar (!) Ellerine el bombası alıyorlar kokluyo dişliyo sonrada ateşe atıyorlar, o derece aptallar yani. Film bilinen gerçeklikten …

Devamını Oku »

Canavarın Çağrısı (2016) yorum

canavarin-cagrisi-0

Kitap Uyarlaması Filmler Güzel mi Olur? Kitabı 2011 de çıkan 2016 da filmi çekilen Abd,İngiltere,İspanya ortak yapımı filmde Conor kanser hastası annesiyle, okuldaki zorba çocuklarla ve ailesini terk eden babasına duyduğu öfkeyle sorunlu bir çocukluk dönemi geçirirken kendine tek yardımcı olan kurduğu fantastik dünyasında ki canavardır. Peki bu canavar aslında …

Devamını Oku »

Colossal 2016 Eleştri

movie_colossal-2016

Üzerinde Tartışılır Bİr Bilim Kurgu Daha Güzel oyuncu Anna Hathaway’ın inişli çıkışlı kariyerinde tartışmalı bir film daha. Alkolik, pervahsız, düşüncesiz, seks bağımlısı, orta yaşlarında bir kadın olan Gloria, NewYork da sevgilisinin yanında yaşamaktadır. Ancak erkek arkadaşının Gloria’nın kendini bırakmış, alkolik bir depresif olması bir süre sonra gözüne batar ve evden …

Devamını Oku »

WARCRAFT eleştri

warcraft-movie-reviews-preview

HAYAL KIRIKLIĞI! Uzun yıllardır beklediğimiz ha geldi gelecek dediğimiz warcraft oyun serisinin yüksek bütçeli son teknoloji ürünü filmi sonunda çıktı, izlemeye kıyamadık hergün erteledik.Neden? Çünkü heyecanlıyız bir hayal gerçek olmaz üzere sabırsızlıkla karışık çeyize kaldırır gibi kaldırdık filmi ve özel bir günde arkadaşlar arasında oturup izlemeyi bekledik veee.. oturduk izledik, …

Devamını Oku »

Batman V Superman eleştri

batman-v-superman-dawn-of-justice-2016-wide_1h3t.1920

BadMan’den Enstantaneler    Bu ne lan şimdi cidden bu ne? Abi Ayrınmene özendim özümü bozdum yetmedi süpermendan dayak yedim çelik kaskım kırıldı ama kafam kırılmadı. Tamam bizde yedik abi bu nedir cidden fantastik film çok inceleme mantığı altında mantık bırakmayan “şişşşşt abi o züpper gahraman olur öyle” geçiştirmeleriyle sorgulatmayan.  Batman’in “Öldüreceeem …

Devamını Oku »

PAN 2015 (Peter PAN) yorum

pan-2015-turkce-dublaj-izle-548

Var olmayan ülkeye kaçırılan Küçük Peter pan epic destanını bilmeyen yoktur varsa bile bu filmle öğrenmesini istemezdim açıkçası. 3D izlenim icin yapılmış bir film bir ingiliz edebiyatı kültlerinden olan Pan ısıtılmış halinde bu şekilde kurgulanmamalıydı. Birşeyler hep eksik kalıyor filmde birşeyler hep zorlama orjinalliği bozmayalım derken bir filmin bir hikayenin …

Devamını Oku »

CANAVARLAR FİRARDA (goosepumps)

goosebumps-canavarlar-firarda-2015-izle

Bir Thomas Jacob Black filmi olurda kötü mü olur namı diğer jack black. Neyse konusuna gelelim ve sizi 1995’e götürelim Chris Van Allsburg’un 1981 yılında popüler olan kitabı Jumanji adlı filmine götürelim rahmetli güleç yüzlü güzel adam Robin Williams’ın başrolde olduğu o fantastik kitaplara içinden bir dünya çıkan ve ortalığa saçılan …

Devamını Oku »

Alvin ve Sincaplar 4 yol macerası

maxresdefault

Hollywood metalaştırdığı şeyleri bırakmayı pek sevmez bilirsiniz ve hikayeyi uzattıkça uzatmayı sever ama ne kadar uzarsa o kadar tatsızlaşır akılda kalıcılığı kaybolur bulanıklaşır garfield da tutmadı, kediler ve köpeklerde tutmadı keza  alvin ve sincaplarda da yine tutmadı tutmaz hakkında çok bişey söylemeye gerek yok AAAAAAAAAAllllviiiiiiin diye bağıran esas abimiz ve …

Devamını Oku »

WARCRAFT DALGA DALGA GELİYOR!!

images

Dünya çapında on milyonlarca oyuncusu3 temel 10 yan hikayeli kitap yüz binlerce okuyucu kitlesi olan bir hikaye beyaz perdeye aktarılıyor yıllardır beklenen hasret diniyor ne nihayet hak ettiği konuma tıpkı lotr shannara ve hatta deadpool 😀 gibi adım adım yerleşiyor.İlk görüntülerden anladığımız kadarıyla film AVATAR çekim teknikleriyle çekilmiş olup hikayesi …

Devamını Oku »